6/16/2017

What you should know before marrying me.


Nejsem zvládnutelná ani s instrukcema. Proto je sepisuju. Protože jsou naprosto zbytečný, ale tak moc užitečný.
  • Kradu trička. A mikiny. Hodně. Pořád.
  • Mám ráda systém. A uklizeno. Což se nejčastěji projevuje různě velkýma hromádkama oblečení rozmístěných v pravidelných rozestupech po pokoji.
  • Modré linky.
  • Pokud mám v ruce zmrzlinu, nikdy se neptej, co se stalo.
  • Zaberu celou postel. Jedno, jak je velká. Prostě postel je moje, ostatní spí na zemi.
  • Nehádám se. Vedu vášnivé diskuze o daném tématu.
  • Skáču do kaluží. Miluju bouřku.
  • Když si čtu, tak na mě nikdy nemluv pod trestem smrti. Nebo žádného jídla.
  • Mluvím ze spaní. Většinou o zelenině. A zahradničení.
  • Mluvím sama se sebou. Hádám se sama se sebou. Mluvím s věcma kolem sebe. Hádám se s věcma kolem sebe.
  • Jsem ten druh člověka, co se vždycky nadchne, když vidí hvězdy.
  • Když řeknu ne, myslím ne. Když řeknu ano, myslím ano. Když řeknu nevím, rozhodni.
  • Analyzuju. Přemýšlím nad věcma zbytečně moc a zbytečně dlouho. Potřebuju pro všechno důvod. Ale když si počkáš, jsi v mém kruhu už napořád.
  • Dobrodružství. Nereálné cíle. Nemožné věci. Neexistující tvorové. 
  • Chodím po obrubníku. Nechodím po rozbitých dlaždicích. Chodím po schodech. Bojím se eskalátorů.
  • Jsem vybíravá. V jídle. V oblečení. V lidech.
  • Nemám ráda nakupování. Ale když se mnou půjdeš, asi to nepoznáš.
  • Podzim. Léto. Jaro. Zima. Vánoce.
  • Dávám přezdívky. Všemu. Všem.
  • Nejsem tady, abych zapadla do tohoto světa. Jsem tady, abych vytvořila svůj vlastní.
Jestli se ti nelíbí, kdo jsem nebo jak žiju svůj život, je to v pořádku. Nežiju tvůj život. Žiju svůj. A můj způsob se mi opravdu zamlouvá. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.