1/20/2017

I'm not saying everything is survivable. Just that everything except the last thing is.

Přežila jsem první semestr. Úspěšně. Překvapivě. Na škole, na kterou jsem se dostala jakousi náhodou. S hlavním předmět, o kterém jsem od konce druháku neslyšela (to jsem totiž s takovou radostí vyhodila sešity z chemie, fyziky i biologie, protože už je nikdy přece nebudu potřebovat). Ústní zkoušky z chemie jsem se bála. Plán byl učit se o zkouškovém tak, abych si byla jistá úspěchem. Ale můj plán A selhal. Stejně tak i plán B, plán C a možná trochu vyšel až plán Z. Tak jsem měla možnost zjistit, k čemu všemu je dobré. Co jsem za něj já všechno stihla:
  • Viděla jsem všechny série The 100. 
  • Odškrtla všechny neviděné epizody všech seriálů ve watchlistu.
  • Přečetla jsem celou sérii mé oblíbené knížky. Po druhé. 
  • Začala jsem se učit Italsky a dosáhla jsem 10% plynulosti.
  • Téměř naplánovala výlet do Itálie.
  • Přihlásila se na medicínu.
  • Postavila sněhuláka.
  • Předělala vzhled mého profilu na twitteru.
  • Najela téměř 1300 km.
  • Začla se učit online marketing.
  • Přidala hodně moc písniček do playlistu na Spotify.
  • Úspěšně shlédla všechny videa na youtube v mém seznamu "přehrát později".
  • Stala se grafikem. Do té míry, abych si navrhla a vytiskla vlastní diář.
  • Nakupovala. Hodně.
  • Vařila. Hodně.
  • Sportovala. Hodně.
  • Spala. Hodně. Hodně. Hodně.
  • Našla neskutečné množství výmluv, proč se neučit.
  • Našla neskutečné množství motivace, že se ještě všechno stihnut naučit.
  • Převlíkala se v autobuse.
Co bylo velice zajímavé, tak motivace k učení a získávání nových vědomostí mě přepadala výhradně pozdě v noci ve sprše. To bylo asi proto, abych ten den už nemohla začít. Ráno jsem měla plán, který se jako mávnutím proutku ztratil. Asi v té 600 stránkové učebnici, která na mě čekala.

Doufám, že jste všichni své zkoušky a zápočty zvládli úspěšně jako já (jsem na sebe tak pyšná, že jsem to musela ještě jednou zopakovat). Tak ať nám ta motivace vydrží i další semestr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.