12/31/2016

Merry everything and happy always




Zbývá posledních pár hodin posledního dne letošního roku, a tak se i já musím připojit k té spoustě lidem a na chvilku se zastavit a podívat se na všechno, co se letos stalo. A taky vměstnant celý můj rok do devítí fotek. To je ta nejdůležitější část.

Velmi překvapená jsem dnes zjistila, že jsem si vlastně splnila všechna svoje přání a předsevzetí (dáli se tomu tak říkat). Nesnažila jsem se o to. Neměla jsem pro každé z nich plán a motivační nástěnku. Prostě se staly. A ve chvílích, které byly proto jako stvořené.

Byl to rok plný nových zážitků, zkušeností, soutěžení, přemáhání, přežívání, ale i žití, úsměvů, začátků a konců. Rok téměř jako každý jiný, až na pár drobností. Přesto rok důležitý a nezapomenutelný.

Jsem ráda. Jsem ráda za ujištění, že jsem tam, kde mám být.

Jsem ráda, že můžu každý den vyzývat své tělo a sledovat, jak zvládám neustále víc a víc.

Jsem ráda, že jsem potkala spoustu nových lidí, bez kterých by rok 2016 nebyl ono.

Jsem ráda za tu chvíli, kdy jsem si uvědomila, že být chytrá není špatná vlastnost.

Jsem ráda za zvládnutí maturity, která určitě není zkouškou dospělosti.

Jsem ráda za možnosti, kdy jsem překonala sama sebe a vystoupila ze své bubliny.

Jsem ráda za stěhování do Brna. Města světel, studentů a ledniček na stromech.

Jsem ráda za maturitní ples. Ples jenom o nás a chvíle, kdy mi nevadilo být ve středu pozornosti.

Jsem ráda za přečtení více než 12 000 stránek knížek. Normálních knížek. S příběhem.

Jsem ráda za ...

Atmosféra něčeho nového a zároveň známého, pocit nového začátku a naprostá nelogičnost vyšší spotřeby alkoholu. Věděcky je toto den jako každý jiný. Ale stejně se cítíme jinak. Nelogicky. Ale proč to měnit, že? A tak si pojďme užít konec a začátek, pojďme se vrhnout do víru nesplnitelných předsevzetí, hlučných nocí a barevné oblohy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.