12/07/2015

'Cause I wanna share every moment of my life.

V dnešní době není zvláštností, aby člověk hned po probuzení kontroloval instagram. V dnešní selfie době, ale už zvláštností je, abyste narazili na fotku něčeho jiného, než je obličej dotyčné osoby. Nedávno Anežku začal sledovat jeden kluk. Okamžitě se z ní stal detektiv a jala se prozkoumávat jeho osobní život ve fotkách. Po chvíli, se značným znepokojením ve tváři, poznamenala: "To snad není možný! No podívej se na to! To je pořád on, on, on, on, on, on, jeho břicho, on, on, on, on, on, auto, on, on, on, boty, jeho břicho, jeho břicho, jeho záda, on, on, on, pes!"


  • Na zastávce sehrál jeden pár pěknou scénku. Dva kluci se ně se zájmem dívali. Po chvilce jeden prones. "Viděl jsi to?" Jako kdyby celou dobu stál zády.
  • V rámci výzvy od Florentýny z www.kucharkaprodceru.cz jsem zkoušela recept na zasněžená jablíčka. Zasněžená a venku ani vločka.
  • Po zjištění veškerých informací jsem se rozhodla, že můj maturitní součet bohatě stačí 16. Prostě budu chamtivá a budu chtít ty největší čísla pro sebe.
  • Před opakovacím testem z kapitoly rozepsané na 60 stránek a z předmětu, který už nikdy nevyužiju budeme opakovat. Formou ústního zkoušení s váhou 10.
  • Musím sama sebe pochválit. Během vánoční soutěže v psaní všemi deseti se mi podařilo 2x seknout počítač, 1x si vymazat polovinu textu a 1x přepisovat špatný text, ale přesto jsem jakousi záhadou skončila třetí.
  • Abychom o hodině mohli chodit na záchod, musíme profesorce sdělit, co si z dané hodiny pamatujeme. O hodině práv nejvíce zabodoval spolužák s odpovědí, že ve slově smlouva se píše s.
  • Sehnat bílé silonkové nadkolenky je jako najít tyrkysového slona.
  • Ode dneška jezdím autobusem jenom v 15:30. Je totiž zlatý.
  • Na stužkovák má každá holka upéct něco. Já se rozhodla pro slané muffiny. Dělala jsem je z poloviční dávky podle tohoto receptu. A z těch 3,5 muffinu jsem 3 snědla. Zbytek se rozdělil mezi mé spolužáky a učitele.
  • Téma stužkováku máme filmové postavy. Já jsem se od mrtvé nevěsty Tima Burtona přesunula k Elle Driver z Kill Billa. Až teď si uvědomuji tu souvislost.
  • O Vánocích se budu hlídat jako všichni ostatní. Jenom čokoláda, nic jiného.
  • Poslední dobou potkám pokaždé toho, na koho den před tím myslím. Že by zákon schválnosti?
  • Protože je mi poslední dobou hrozná zima, nosím dvoje kalhoty, dvoje trička a dvoje mikiny. Než se na záchodě svléknu, trvá to deset minut. 


1 komentář:

Používá technologii služby Blogger.
i am a survivor © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.